tisdag 15 november 2011

En våt dagdröm

Sitter i min ensamhet och väntar på att snart åka mot jobbet.
Jag drömmer om en plats nära stranden, jag kan höra suset från havets vågor skölja upp mot strandkanten känna solens strålar värma min kropp. Stranden är ödslig och vit med svajande palmer. En känsla av Maldiverna...



Vi går nakna hand i hand längs vattenbrynet ser på varann och ler, vi vet båda vad som snart kommer att ske. Vi hittar en halvskuggig plats och vi lägger oss ner. Helt ensamma och avskillda. Han drar sina fingrar genom mitt hår smeker mig längs kinden viskar härliga ord för att sedan ge mig en passionerad kyss. Han kysser mig längs halsen och det kittlar så skönt att huden får knottror. Han ber mig vända mig om och jag ligger nu på min mage med stjärten lätt höjd. Hans heta tunga letar sig neråt in mot min skåra och gör det skönt för mig länge länge. Jag reser mig upp sakta på knä & ber han resa sig upp. Jag smeker hans härliga kuk och ser upp mot skyn där jag kan skylta hans kåta ansikte. Han stönar av kåthet och jag smeker mig själv samtidigt. Jag vet att han älskar det han ser. Han blir berusad av känslan och visar tydligt hur han nu vill knulla mig till en skön orgasm.
Vi blir galet upphetsade och min man tar mig hårt bakifrån och jag lutandes mot en het bergsvägg. Han lyfter upp mig med sina muskulösa armar som om jag inte vägde någonting och älskar sedan med mig och våra kåta blickar möts. Vi kysser samtidigt och jag känner att det nästan går för mig. Den sista stunden älskar vi i missionär snabbt och hårt och fittan är våtare än aldrig förr. Han håller ett skönt tag inunder mina skinkor och pumpar på tills vi båda kommer i en skön orgasm. Han låter satsen rinna över mina bröst. Vi ligger kvar en stund och ser på varann. Vi reser på oss för att sedan gå ner till stranden och låta saltvattnet skölja över våra kroppar. Han smeker mina bröst och slickar mina bröstvårtor och säger hur mycket han dyrkar mig och att han aldrig får nog av mig.´och avslutar sedan med en kyss...

En underbar dagdröm som jag önskar vore sann såklart. Saknar redan till kvällen då jag och darlingen ses igen. Kanske är vi sugna på lite sex det får kvällen utvisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar