måndag 14 november 2011

Kåt fru förför mannen under täcket

Igår var förspelet i bilen & sexet på toan under dagen bara början på något underbart. När kvällen kom och det blev tyst i stugan smög kåtheten på igen.
Vi kunde inte hålla tassarna borta eller få nog av varandra. Jag var så sugen på hans hårda härlighet. Vi kröp ner till kojs och skulle kramas lite. Jag i mitt svarta sexiga nattlinne kröp överraskade ner under täcket där han låg och började suga honom. Jag suger, slickar, stönar högt och suger igen över kuk, pung omväxlande. Jag för hans sköna pung i min mun försiktigt och suger av dom, kysser insida lår och suger ollonet så skönt att han nästan vibrerar. Han stönar högt för mig. Jag blir kåtare än någonsin och sätter mig sedan över honom med ryggen emot och rider av hans sköna hårda praktstånd. Vi älskar hårt och snabbt. Jag älskar när han tar mig sådär snabbt så det smattrande ljudet av blöthet mot klittan hörs.

                         
                                                         Våra härliga möts...

Orgasmen var inte långt borta. jag blir yr och känner hur värmen sprider sig i kroppen av alla känslor det ger...jag njuter och vill aldrig att det ska ta slut. Då var vi nära till orgasm och slutligen går det för oss båda. Jag kliver av och låter min älskade spruta i min mun och ansikte. Jag täcks av hans varma säd. Utmattade och nyälskade omgivna av ro i kropp och själ somnar vi sedan tätt intill varann. Kan det sluta bättre för en god natt sömn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar